January 25, 2011

Well..thanx to you all my beloved dear ferr da wisheh..

where should i start.. Ok. We begin with that night 11.59pm 23/01.2011 . . .
ha ha..sooo funny la malam tuh...nak dibuat cerita..nak mengelakkan diri daripada dibom oleh insan-insan tersayang..sebelum pukul 12 lagi..belum pown masok date of my birthday kelam kabut cari baju and sarung short..pakai selipar terus cabut..ha ha..apa la..patotnye Happy mnyambut hari ulang tahun..tapi gabra..ha ha ha..tapi memang terbaekk...kalau xbawak kereta dah sah2 la kantoi i'm near around the corner je kan..so..walaupun dekat..then how? terpaksa lah drive jugak kan..sebenarnya..i'm hidding at playground dekat-dekat umah tu je..park kete dekat-dekat umah orang then lepak dekat taman..daripada pukul 12.00am-3a.m...ALONE..with SHORT..+angin kencang pulak time tuh..ish ish ish. . .hu hu
yang insan-insan gemilang yang sibuk konon nak bagi ' adiah ' nie sibuklah msg "weyh kau kat mana?" , "weyh jum aku blanje makan?" , smpaikan aku dpt msg "weyh Adi eksiden.." padehal si Adi tuh baru msg aku yang ajak g makan tuh . .betul-betul diorg nie nak kenekan aku. . .hampeh tol..engtkan diorg lupe besday..psl yela..masing-masing keje . . . ada yang duduk jauh..jauh xjauh cuma around pasir gudang ngan tiram je la kan..tapi sanggup tuh nak bagi " suprise ". . .korg kalau nak mngenakan org num 1..memang xdapat la kan..haha
Tapi..nasib baik ada call free..pe lagi..lenjan la..ha ha..call sana call sini...and thanx tok sape yang
men' yumbang 'kan lagu besday tuh ea..so sweet la korang..haha
Malam tuh taw taw kaki aku sakit..sebab...aku men sarung je selipar kan...jap lagi aku sarung nie haa....baru perasan......
Him or HER?huhu
haaaaa...........ha ha ha...

CHAPTER 2 : esoknya rantai la diri aku dekat umah...petang tuh engt nak diamkan diri je dlm umah jap lg mem dtg...pikir-pikir balek hentam jela..redha jela...setahun sekali kowt...tapii...hahaha..thanx to Am,Faris,Din,Yan,Adi,Sheikh,Macha coz bawak kek tuk aku..wahhh!! asal korg nie sweet hah? Padehal jantan je kowt...wlaupun memanng rare gile memang jarang gila aku lepak ngan korg tapi korg engt lg ea..(nasib baik aku suroh diorg makan cepat2 kek tuh.kalau tak memang berminyak la muka aku..haha)
Selamat lagi aku setakat nie...then mlm tuh around 8pm gitu ngah syok2 reply komen kat Mukabuku tetibe tetiba ibu ngan adeq2 aku bwak masok kek..sambil nyanyi yang teramat kuat sgt..aku rasa diorg mnjerit tuh..selang 5buah rumah pown bleyh dengar tuh..hahaha....
lepas tuh je mem aku lg sorg akshah dtg with his geng.. .thanx la weyh..sayang kau!!! aku bg diorg makan kek sume kan...baru nak clean sheet tak kene apa2 on mybirthday..jap lagi hamikkk kau...!!!kene jugak..kek tuh tuk dimakan la ngok..watpe sapu kat muka aku!!!haha...kidding..suka ati korg lah..aku dah bagi mkn kalau taknak padan muke korg lapar..haha....nasib baik xbnyk selepuk..tapi dalam tak bnyk tuh pada aku agak bnyk la kan..abes berminyakk...hahaha
papepown....thanx la ea..apa la lu orang nie..wa dah tua dah kowt...tapi kene buat macam kanak-kanak mcm fairytale pown ade kan..tapi..sebab tu jugak lah aku syg korg!!ngerti?wlaupown masing-masing 21-28..tapi perangai korgmacam gadis-gadis time tuh..haha..tapi takpe..kite muda la bro...KAMI SWEETTT....hahahaha..jangan jelezzzzz.....and...meyampah....(jelez la tuh..)haha
papepown..thanx to you all..u make 24/01/2011 the memory that hard to forget and can't be fade . . .
i think all of you guys yang terlibat kalau engt2kan mesti tetibe smile...well...i'll put these memory into a box and lock it..it will open up when every date reach 24/01..evry year..thanx...


For wishes on Mukabuku i don't know what to say and how to say..just speechless..
1st of all...thanx to all your wishes ferr me and wish u all have a gud luck too and  may god bless you all..
2nd at all..kinda surprising me the numbers that comes to me to wish for my birthday i really-really appreciated that..i mean it..so so..touchable and adorable larh u guys..!!  

thanx to.. :
  Thanx to you all...i appreciated that..very2 da best..(^_^)
and love this2 picture..lawa lah..cantikk..and adore it soo much..
these are some people wish me with their picture..

From : Fariz Abu Bakar
 Haaa...yang nie memang terbaekk...liverpool wishes card . . . <3<3<3

From : Mardhati
 Waaaahh....nie memang best...ada tak ea kek nie betul-betul?dengar cite ada orang nak buatkan betul-betul in my next game for liverpool...yeke......?hahaha..i tuntut ea..huhu
tapi this cake sooo cute..i wonder ade tak kek nie kat sini coz tak penah jumpe...kalau ada ckp ea..my next year punya kek..heeee(^_^)

From : Chinta Ezyana
 Yessszaaaaa.......Uuuuuu..nak kek nie!!! mana-mana the reds pown mesti suke bile dpt kek ne..comfirm tersengih punye la..soo sweett....u janji nak buatkan..soo..jgn lupe buat ea....i tuntut tawu.....ha ha.. memang best la ngok kek nie lame2... huhu



Sooooo.......
Credit to akashah.. Gambar ngah syok ngok tv..haha

nie la birthday boy..taken on 24/01/2011...hahahaha...see ya guys!!!

LOVE YOU ALLLLLLLLL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2 comments:

  1. uuuuu...i ske post ni...sebab de name i...hahaha...thanx!

    ReplyDelete
  2. eleehh...ade name u ke ade kek u...?o gamba i...hahaha
    kidding....yup...2kali nama u tawu...

    ReplyDelete